Připojte se k našemu týmu. Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p., rozšiřuje svůj tým o pozici operátor ServiceDesku. Pokud Vás baví různorodá práce, hledáte uplatnění v dynamickém oboru, ozvěte se nám.
Neřídíme se tabulkovým systémem platových tříd, ale Vaše zkušenosti a schopnosti oceníme individuálně! Staňte se součástí týmu SPCSS.
Čím se budete jako operátor ServiceDesku zabývat?
- Přijímáním a řešením požadavků a incidentů hlášených uživateli systému eSeL (telefonicky, e-mailem, přes webové rozhraní);
- kategorizováním tiketů, prováděním základní diagnostiky a řešením běžných technických i uživatelských problémů (např. zapomenuté heslo, přístup do systému);
- předáváním složitějších případů dalším úrovním podpory;
- komunikováním s koncovými uživateli a udržováním dokumentaci v ServiceDesku;
- spoluprací s týmem podpory a přispíváním ke zlepšování znalostní báze.
Co od Vás očekáváme?
- Základní technické znalosti a schopnost analyticky uvažovat;
- orientaci v IT podpoře, znalost práce s helpdesk systémy výhodou (např. CA ServiceDesk Manager);
- spolehlivost, komunikativnost a chuť se učit;
- znalost prostředí veřejné správy výhodou, ale není podmínkou.
Co od nás získáte?
- Nástup říjen 2025;
- smysluplnou práci na důležitém veřejném projektu;
- provozní režim Po–Pá, 7:00–18:00 (ranní/odpolední směny);
- 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
- příspěvky na penzijní nebo životní pojištění;
- příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
- Cafeterie – příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
- odměny za doporučení nových kolegů;
- Home office;
- stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
- home office a flexibilní pracovní doba;
- vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
- MultiSport kartu;
- veškerou IT techniku;
- možnost mobilního telefonu nebo převodu telefonního čísla pod podnikového operátora s výhodami pro rodinné příslušníky;
- firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).