Připojte se k našemu týmu! Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p. rozšiřuje svůj tým o pracovníka na pozici projektového manažera implementačních procesů KB.
Jste profesionálem v produktovém managementu a prodeji, v projektovém řízení a orientujete se v ICT službách a v kybernetické bezpečnosti? Hledáte uplatnění v rychle se rozvíjející společnosti? Kontaktujte nás!
I když jsme státní podnik, neřídíme se tabulkovým systémem platových tříd, Vaše zkušenosti a schopnosti oceníme individuálně! Staňte se součástí budoucnosti kybernetické bezpečnosti.
Čím se budete jako projektový manažer implementačních procesů zabývat?
- 60 % pracovní doby:
- řídit zákaznické projekty kybernetické bezpečnosti;
- řídit interní projekty kybernetické bezpečnosti;
- zpracovávat dokumentaci v oblasti zákaznických služeb;
- řídit jednání v oblasti poskytovaných služeb zákazníkům;
- připravovat projektový plán, harmonogram a rozpočet, kontrolovat plnění;
- vést jednání s interními specialisty a s dodavateli;
- 30 % pracovní doby:
- sledovat trendy v oblasti kybernetické bezpečnosti;
- připravovat a prezentovat návrhy možného rozvoje;
- podílet se na přípravě služby v oblasti KB a obchodní strategie služeb;
- spolupracovat na cenotvorbě;
- dále se budete zabývat:
- spoluprací na vytváření Katalogu služeb SPCSS;
- zpracováním technické části nových obchodních případů;
- vedením jednání s interními specialisty a s dodavateli.
Výkon této pracovní pozice bude organizačně veden v rámci role Manažer rozvoje služeb kybernetické bezpečnosti.
Co od Vás očekáváme?
- zkušenosti s vedením IT/ICT projektů;
- orientace na zákazníka a porozumění jeho potřebám;
- zkušenosti s prezentováním služeb a výborné komunikační schopnosti;
- certifikace Prince 2, IPMA, apod. výhodou;
- orientace v legislativě – ZoKB/VoKB, GDPR a v normách (ČSN ISO/EIC 27 000);
- znalost technické angličtiny;
- zkušenosti s veřejným sektorem výhodou.
Co od nás získáte?
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
- 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
- Cafeterie – příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
- odměny za doporučení nových kolegů;
- Home office a flexibilní pracovní doba;
- stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
- vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
- MultiSport kartu;
- práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
- firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).